Handelsbetingelser
Virksomhedens juridiske navn
Trendstar ApS
Ahlgade 72
4300 Holbæk
CVR: 35837922
Butikker:
Trendstar har udover onlineshoppen Trendstar.dkogså fire fysiske butikker. Du vil kunne finde varer eller ydelser i enten defysiske butikker eller på Trendstar.dk som ikke er tilstede eller modsat.
Er du i tvivl om noget er du altid velkommen tilenten at skrive på info@trendstar.dk eller spørge i din lokale butik.
Bestilling ogbetaling
Vores onlineshop Trendstar.dk har åbent 24 timeri døgnet, og du kan bestille dine varer hele døgnet. Dog sker det at shoppenkan have vedligeholdelsesperioder hvor shoppen i mindre tidsperioder vil væreutilgængelig. Disse perioder begrænser vi til sker om natten.
Sådan bestiller du varer på Trendstar.dk:
- Tilføj vare(r) til indkøbskurv
- Tjek din indkøbskurvs indhold
- Udfyld vores købsflow med de relevanteoplysninger, navn, adresse, kontaktoplysninger samt leveringsform
- Godkend handelsbetingelser
- Indtast betalingsoplysninger og gennemførkøbet
Når du har gennemført din ordre vil duautomatisk modtage en ordrebekræftelse og efter modtagelse af denne er derindgået en bindende købsaftale. Husk altid at tjekke dit spamfilter elleruønsket post mappe hvis din ordrebekræftelse mod forventning ikke er dukket op.Vi oplever desværre at nogle mailservere sorterer groft i forhold til leveringaf denne slags e-mails. Ved køb reserveres beløbet på betalingskortet, mendette hæves først når ordren skippes afsted fra vores lager. Er derdel-leveringer så er det først når sidste del af ordren sendes at vi trækkerpenge for den samlede ordre.
Der kan aldrig trækkes et større beløb på ditbetalingskort end det du godkendte ved købet. Beløbet kan kun reduceres.
Alle priser på Trendstar.dk er oplyst i DKK oginklusiv moms og eventuelle andre afgifter.
Når du bestiller på Trendstar.dk indgås aftalenpå dansk.
Når du handler på Trendstar.dk har du mulighedfor at benytte følgende betalingskort/betalingsmuligheder:
- Dankort
- Visa Dankort
- Mastercard
- Visa Electron
- MobilePay
Validering af betalinger på Trendstar.dk (3D Secure)
Vi har på webshoppen valgt at aktiverevalidering på betalinger. Også kendt som 3D Secure betaling. Således mindskervi risikoen for svindel med dit betalingskort. En validering foregår typisksåledes at når du har handlet og indtastet dine kortoplysninger, så bliver dubedt om at validere disse oplysninger med en engangskode som du modtager på sms.
Der afregnes ikke direkte gebyr for bestemtebetalingskort. Du skal bemærke at hvis du vælger at benytte Mastercard og VisaElectron som betalingsløsning og du fortryder dit køb, så vil pengene værelængere undervejs ved en tilbageførsel. Dette er ikke noget Trendstar.dk harindflydelse på, da det er en sikkerhedsprocedure der er pålagt de enkelte kort.I visse tilfælde vil dit pengeinstitut kunne speede denne proces op, så kontakteventuelt dem ved hurtigere tilbageførsel. Tidshorisonten for tilbageførsel afbetalinger med Mastercard og Visa Electron vil normalt kunne beløbe sig til ca.30 bankdage
Alle oplysninger der afgives i forbindelse medkøb på Trendstar.dk behandles på en krypteret forbindelse (SSL). Ingenudefrakommende har adgang til disse oplysninger, og det er udelukkende Nets somhar mulighed for at se disse oplysninger. Oplysninger videregives ikke
Viabill på trendstar.dk
Viabill er en ekstern betalingsudbyder. Derforskal alle henvendelser omkring denne betalingsmetode gå til Viabill'skundeservice. Deres support finder du her:
http://viabill.com/henvendelse
Når du vælger at betale med Viabill vil dinordre blive behandlet som enhver anden ordre. Du bestiller og vi sender varenmed den samme. Viabill giver dig muligheden for at splitte din betaling op. Nårordren er gennemført vil du modtage en mail fra Viabill med opkrævning. Denneadvisering vil tilgå den mail som din ordre er oprettet med.
Vil du læse mere omkring Viabill's vilkår kan duklikke her: http://viabill.com/kredit
Returnering/ombytning af Viabill ordre
Når du handler gennem Viabill så har dunaturligvis muligheden for at levere din ordre tilbage. Skal ordren ombytteskan dette gøres både online og i vores fysiske butikker. Ønsker du pengeneretur for en ordre, handlet med Viabill så SKAL denne sendes tilbage til webshoppen.
Fragt &levering
Alle ordrer lagt online på Trendstar.dk inden kl.10.00 på hverdage sendes samme dag. Ordrer der er lagt på via Trendstar.dk påhelligdage og i weekenden vil blive behandlet den førstkommende hverdag.
Vores forventet leveringstid er typisk 1-2hverdage - men nogle varer kan have en længere leveringstid, og er dettetilfældet vil det fremgå tydeligt af ordren. I det tilfælde hvor der bestillesbåde lagervare (1-2 hverdage) og en eventuel bestillingsvare (2-6 hverdage) såforbeholder Trendstar sig ret til at levere ordren samlet.
Du vil altid blive adviseret når din pakkeforlader vores lager, og har du spørgsmål er du naturligvis altid velkommen tilat kontakte vores kundeservice.
Trendstar.dk har et lagersystem som hele tidenopdateres med hensyn til tilgængeligheden af de varer som vises på sitet.Skulle der mod forventning opstå fejl, så bestræber vi os altid på at kontaktedig eller på anden måde give dig besked hurtigst muligt.
Dine muligheder for levering:
Trendstar.dk tilbyder levering med nedenståendetransportører.
GLS - Pakkeshop levering - 35,-
En yderst fleksibel leveringsform som består afet stort antal butikker og udleveringssteder over hele landet. Vores systemsørger for ved bestilling at tilbyde dig en række udleveringssteder nærmest dig(vurderet ud fra indtastet postnummer i bestilling). Kendetegnende for denneleveringsform er at den er yderst fleksibel og den tilbyder levering af dinpakke i på et udleveringssted som passer godt ind i den travle hverdag, da dettypisk er steder hvor åbningstiden er lidt længere.
Når du vælger af få leveret med GLS Pakkeshoplevering vil du modtage en advisering på sms eller e-mail når din pakke er klartil afhentning i den lokale pakkeshop. Henliggefristen i en GLS pakkeshop er 10dage.
En ordre med en GLS Pakkeshop levering kan duforvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelserhos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse medspidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-
GLS - Erhvervs levering - 35,-
En leveringsform som du med fordel kan vælgehvis du har mulighed for at få din ordre leveret på din arbejdsplads. GLSprioriterer erhvervsleveringer højt, og prøver så vidt det er muligt at leveredem om formiddagen på din arbejdsplads.
En ordre med en GLS Erhvervs levering kan duforvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelserhos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse medspidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Postnord - uden omdeling - 35,-
En meget fleksibel leveringsform da din pakkesendes til et udleveringssted som du selv vælger i forbindelse medgennemførelsen af købet i webshoppen. Postnord har over 1500 forskelligeudleveringssteder landet over, og rigtig mange af dem har åbningstider derpasser perfekt ind i en travl hverdag.
Enordre med en PostNord - uden omdeling levering kan du forvente bliver leveretdagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører,ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsperioder, såsomJul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-
Postnord - med omdeling - 75,-
Du kan vælge at få leveret din pakke hjem tildin privatadresse. Postnord leverer privatpakker på hverdage + lørdage. I mangeområder bestræber Postnord sig på at levere pakker mellem 15-21.00 iforventning om at flere er hjemme til at kvittere for modtagelsen.
En ordre med en PostNord - med omdeling leveringkan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold forforsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser iforbindelse med spidsbelastede perioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 799,-
Returnering, ombytning og fortrydelse af køb
Fortrydelsesretten:
Når du handler på Trendstar.dk har du 14 dagesfortrydelsesret. Dette betyder at fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter duhar modtaget ordren. Består ordren af flere delleveringer med forskelligeleveringsindikationer gælder fortrydelsesretten fra du har modtaget den sidstevare på din ordre. Vælger du at benytte dig af fortrydelsesretten, har du fraden dag du fortryder op til 14 dage til at sende ordren/pakken tilbage til os.Dette indbefatter at du via en utvetydig erklæring enten via brev eller e-mailhar gjort Trendstar.dk opmærksom på at du ønsker at benytte dig affortrydelsesretten.
Du har naturligvis også den mulighed atreturnere/fortryde et køb ved at levere den tilbage til en af vores fysiskebutikker. Her kan du både ombytte eller du kan få dine penge retur. Dettegælder også hvis du har købt en vare som kun er tilstede på vores webshop.Altså der er intet krav om at disse varer skal sendes retur til webshoplageret.
I forbindelse med højtider, eksempelvis julenvil der være forlængede returnering og byttefrister. Nærmere information vilfremgå på siden.
Ved returnering i fysisk butik:
Når du returnerer en ordre i en af vores fysiskebutikker har du naturligvis både mulighed for at bytte til andre varer ellermodtage penge tilbage for dit registrerede køb. Er købet på vores webshopforetaget med gavekort eller anden form for rabatkode forbeholder vi os ret tilat godtgøre dit køb på et nyt gavekort eller tilgodebevis.
Du kan ikke altid være sikker på at alle varersom vi har på vores online shop også er tilgængelige i vores fysiske butikker.Vores butikker kører med samme grundsortiment, men nogle har flere antal varerend andre. Men du kan naturligvis stadigvæk sagtens bytte dine varer. Voresservicemindede medarbejdere vil være behjælpelig med at skaffe varen hjem fraenten en anden butik eller fra webshop lageret til dig.
OBS - tilbudsvarer købt online:
Udsalgsvarer / tilbudvarer / kampagnevarer købtonline på Trendstar.dk kan ombyttes i vores fysiske butikker, eller du kan fået tilgodebevis.
Når du modtager en vare:
Når du modtager en vare fra Trendstar.dk har dumulighed for at prøve varen således at du kan anslå varens art, egenskaber ogmåden varen måtte fungere på. Det vil sige at du ligesom i en fysisk butik harmulighed for at prøve varen på, uden at tage den egentlig i brug. Dette skalgøres i henhold til varens opretholdelse af værdi.
Ved returnering skal varen fremstå som da dumodtog den fra os. Det vil sige så vidt det er muligt skal varen returneres ioriginal emballage. Du må naturligvis gerne bryde plast omslag da dette krævesfor at kunne prøve en vare, men du må ikke påklistre eventuelle fragtlabelsdirekte på emballage, såsom en skotøjsæske. Emballagen har en afgørende værdifor varen i forhold til videresalg, og ødelagt eller manglende originalemballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse.
Værdiforringelse af returvare:
Ved konstateret værdiforringelse af retursendtvare vil din refundering kun være delvis eller helt forsvinde. Hver enkeltreturvare med værdiforringelse vurderes fra gang til gang.
Du kan miste hele eller dele af dit købsbeløb.Dette sker hvis varens værdi er forringet fordi:
- Du reelt har taget varen i brug
- Varen er blevet beskadiget mens du havdeansvaret for den
- Forkert håndtering af varen i forhold til atbestemme art, egenskaber og egentlig brug.
Ombytning online:
Hvis du vil ombytte dine varer kan du gøre detved at downloade formularen HER. Du kan bytte til anden størrelse. Hvis duønsker en *anden vare så skal du bestille den på ny i webshoppen, og sende denoprindelige varer retur til kreditering
*Ombytning til en anden vare
Hvis du ønsker at ombytte dit køb til en andenvare, så skal du sende den oprindelige ordre retur til kreditering, og så købeden nye vare via vores webshop. Vi kan desværre ikke administrere ombytning afforskellige varer grundet begrænset adgang til oplysninger ogbetalingsinfo.
Ombytning i fysisk butik:
Du har mulighed for at ombytte din ordre i en afvores fysiske butikker. På den måde slipper du for at sende ordren retur tilvores webshop lager. I butikken har du mulighed for at bytte til samme vareeller til en anden vare, og samtidig modtage hjælp fra vores flinke ogkompetente personale.
Ved ombytningen skal en kopi af fakturaenmedbringes.
Byttemærke:
Vi tilbyder at sætte byttemærke på ditonlinekøb. Skal din ordre bruges til gave, så skriv "byttemærke" ikommentarfeltet. Som udgangspunkt vil byttemærket blive dateret 14 dage fremfra den dag ordren afsendes fra vores lager. Ønsker du en længere byttefrist,så kan dette skrives i kommentarfeltet.
Retur:
Tilbagebetaling af købsbeløb (online):
En tilbagebetaling vil til enhver tid gå tilbagetil det kreditkort som var anvendt ved bestilling. Er der benyttet gavekorteller anden rabatkode i forbindelse med købet så ville denne del af betalingenblive refunderet i form af en rabatkode og eller gavekort. Returnerer du ivores butikker overføres betaling til kort som du har med.
Returnering af pakker:
Hvis du ønsker at returnere en varer, skal varerreturneres til følgende adresse:
Trendstar.dk
RO's Torv 36
4000 Roskilde
VIGTIGT - vi modtager ikke pakker sendt pr.efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.
Uanset hvilken form for retur du vælger er detmeget vigtigt at du som forbruger kan dokumentere at pakken er gået retur. Deter dig som kunde der står med bevisbyrden for en returneret pakke hos denrespektive transportør. Så sørg altid for at få en kvittering for indleveringaf din pakke på den respektive forsendelses destination.
Du har ansvaret for at pakken er pakketforsvarligt ind inden returnering. Beskadiges pakken på vej til vores lager kanTrendstar.dk ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader ogværdiforringelse.
Hvis du ikke afhenter din pakke hos transportør(eksempelvis GLS pakkeshop) så afregnes der et behandlingsgebyr på 39,- vedtilbagesending, modtagelse og håndtering på vores lager. Det vil sige at dinordre behandles som en returvare til kreditering, så du modtager dine pengeretur minus et håndteringsgebyr på 39,-
Reklamationsret
Når du handler hos Trendstar.dk som forbrugerhar du 24 måneders reklamationsret. Det betyder i praksis at du enten kan fårepareret, ombyttet, delvis afslag eller fuld refundering af dine penge. Detteer afhængigt af den konkrete situation, og betinger naturligvis atreklamationen er berettiget.
Reklamationsretten betyder at du som kunde kanreklamere over fejl og mangler ved et produkt i op til 24 måneder efterkøbsdatoen. Det er dog en forudsætning at disse fejl og mangler ikke er opståetved forkert brug, ukorrekt håndtering eller på anden måde forkert anvendelse afproduktet.
Der skal altid reklameres inden for rimelig tidefter konstatering af fejl. Reklamerer du inden for 2 måneder vil dette ansessom rettidigt.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare skal dusende til nedenstående adresse:
Trendstar
RO's Torv 36
4000 Roskilde
(Vi modtager ikke reklamationer på efterkraveller levering til pakkeshops/pakkebokse)
Ved fremsendelse af reklamation er det megetvigtigt at du så detaljeret som muligt beskriver reklamationen. Således har vide bedste forudsætninger for at behandle din reklamation på bedst mulig måde.Er der tvivlsspørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte voreskundeservice, som vil være behjælpelig med den korrektebehandlingsbeskrivelse.
Data som er vigtigt i forbindelse med behandlingaf en reklamation. Dette er ikke et krav, men blot data der vil fremskyndeekspeditionstiden:
- Navn
- Adresse
- Kopi af ordrebekræftelse/faktura (spørg eventueltkundeservice)
- Muligt reg + kontonummer til en eventuelrefusion.
- Beskrivelse af problemet.
Gavekort
Gavekort købt i vores webshop, kan kun anvendesonline. Ligeledes kan et gavekort købt i en af vores fysiske butikker kun anvendesi en fysisk butik
Persondata oglovgivning
Persondata:
For at kunne indgå en handel/aftale medTrendstar.dk har vi brug for følgende oplysning om dig i forbindelse medkøbet
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail
Vi foretager udelukkende denne registrering forat kunne levere bestillingen til dig på den mest smidige måde. Oplysningerne errelevante i forhold til levering, fakturering, reklamationer m.m.
Alle oplysninger opbevares hos Trendstar.dk i 5år og derefter slettes de. Dog vil selvoprettede oplysninger med henblik pålogin på hjemmesiden ikke blive slettet med mindre du aktivt beder os omdet.
Dataansvarlig hos Trendstar.dk er:Direktøren
Medarbejderne i Trendstar.dk har adgang til alleordreoplysninger med henblik på at yde den bedste service til dig somkunde.
Oplysningerne hverken opbevares ellertransmitteres krypteret.
Du har i forhold til gældende lovgivning påområdet altid ret til at vide hvilke oplysninger vi har registreret om dig.Disse oplysninger kan udleveres ved at kontakte vores kundeservice.
Lovgivning:
Alle handler foretaget på Trendstar.dk erundergivet dansk lovgivning. Enhver twist vil blive afgjort ved de ordinæredanske domstole.
Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage over dit køb foretagetpå Trendstar.dk skal du rette henvendelse til info@trendstar.dk.
Forbehold:
Trendstar.dk tager forbehold for trykfejl,lagerstyringsfejl samt prisændringer.
Der tages ligeledes forbehold for at gengivelseaf farver via vores billeder på sitet. Disse kan afvige med mindre udsving altefter hvilken enhed og opsætning.
Trendstar ApS
Ahlgade 72
4300 Holbæk
CVR: 35837922
Butikker:
Trendstar har udover onlineshoppen Trendstar.dkogså fire fysiske butikker. Du vil kunne finde varer eller ydelser i enten defysiske butikker eller på Trendstar.dk som ikke er tilstede eller modsat.
Er du i tvivl om noget er du altid velkommen tilenten at skrive på info@trendstar.dk eller spørge i din lokale butik.
Vores onlineshop Trendstar.dk har åbent 24 timeri døgnet, og du kan bestille dine varer hele døgnet. Dog sker det at shoppenkan have vedligeholdelsesperioder hvor shoppen i mindre tidsperioder vil væreutilgængelig. Disse perioder begrænser vi til sker om natten.
Sådan bestiller du varer på Trendstar.dk:
- Tilføj vare(r) til indkøbskurv
- Tjek din indkøbskurvs indhold
- Udfyld vores købsflow med de relevanteoplysninger, navn, adresse, kontaktoplysninger samt leveringsform
- Godkend handelsbetingelser
- Indtast betalingsoplysninger og gennemførkøbet
Når du har gennemført din ordre vil duautomatisk modtage en ordrebekræftelse og efter modtagelse af denne er derindgået en bindende købsaftale. Husk altid at tjekke dit spamfilter elleruønsket post mappe hvis din ordrebekræftelse mod forventning ikke er dukket op.Vi oplever desværre at nogle mailservere sorterer groft i forhold til leveringaf denne slags e-mails. Ved køb reserveres beløbet på betalingskortet, mendette hæves først når ordren skippes afsted fra vores lager. Er derdel-leveringer så er det først når sidste del af ordren sendes at vi trækkerpenge for den samlede ordre.
Der kan aldrig trækkes et større beløb på ditbetalingskort end det du godkendte ved købet. Beløbet kan kun reduceres.
Alle priser på Trendstar.dk er oplyst i DKK oginklusiv moms og eventuelle andre afgifter.
Når du bestiller på Trendstar.dk indgås aftalenpå dansk.
Når du handler på Trendstar.dk har du mulighedfor at benytte følgende betalingskort/betalingsmuligheder:
- Dankort
- Visa Dankort
- Mastercard
- Visa Electron
- MobilePay
Validering af betalinger på Trendstar.dk (3D Secure)
Vi har på webshoppen valgt at aktiverevalidering på betalinger. Også kendt som 3D Secure betaling. Således mindskervi risikoen for svindel med dit betalingskort. En validering foregår typisksåledes at når du har handlet og indtastet dine kortoplysninger, så bliver dubedt om at validere disse oplysninger med en engangskode som du modtager på sms.
Der afregnes ikke direkte gebyr for bestemtebetalingskort. Du skal bemærke at hvis du vælger at benytte Mastercard og VisaElectron som betalingsløsning og du fortryder dit køb, så vil pengene værelængere undervejs ved en tilbageførsel. Dette er ikke noget Trendstar.dk harindflydelse på, da det er en sikkerhedsprocedure der er pålagt de enkelte kort.I visse tilfælde vil dit pengeinstitut kunne speede denne proces op, så kontakteventuelt dem ved hurtigere tilbageførsel. Tidshorisonten for tilbageførsel afbetalinger med Mastercard og Visa Electron vil normalt kunne beløbe sig til ca.30 bankdage
Alle oplysninger der afgives i forbindelse medkøb på Trendstar.dk behandles på en krypteret forbindelse (SSL). Ingenudefrakommende har adgang til disse oplysninger, og det er udelukkende Nets somhar mulighed for at se disse oplysninger. Oplysninger videregives ikke
Viabill på trendstar.dk
Viabill er en ekstern betalingsudbyder. Derforskal alle henvendelser omkring denne betalingsmetode gå til Viabill'skundeservice. Deres support finder du her:
http://viabill.com/henvendelse
Når du vælger at betale med Viabill vil dinordre blive behandlet som enhver anden ordre. Du bestiller og vi sender varenmed den samme. Viabill giver dig muligheden for at splitte din betaling op. Nårordren er gennemført vil du modtage en mail fra Viabill med opkrævning. Denneadvisering vil tilgå den mail som din ordre er oprettet med.
Vil du læse mere omkring Viabill's vilkår kan duklikke her: http://viabill.com/kredit
Returnering/ombytning af Viabill ordre
Når du handler gennem Viabill så har dunaturligvis muligheden for at levere din ordre tilbage. Skal ordren ombytteskan dette gøres både online og i vores fysiske butikker. Ønsker du pengeneretur for en ordre, handlet med Viabill så SKAL denne sendes tilbage til webshoppen.
Alle ordrer lagt online på Trendstar.dk inden kl.10.00 på hverdage sendes samme dag. Ordrer der er lagt på via Trendstar.dk påhelligdage og i weekenden vil blive behandlet den førstkommende hverdag.
Vores forventet leveringstid er typisk 1-2hverdage - men nogle varer kan have en længere leveringstid, og er dettetilfældet vil det fremgå tydeligt af ordren. I det tilfælde hvor der bestillesbåde lagervare (1-2 hverdage) og en eventuel bestillingsvare (2-6 hverdage) såforbeholder Trendstar sig ret til at levere ordren samlet.
Du vil altid blive adviseret når din pakkeforlader vores lager, og har du spørgsmål er du naturligvis altid velkommen tilat kontakte vores kundeservice.
Trendstar.dk har et lagersystem som hele tidenopdateres med hensyn til tilgængeligheden af de varer som vises på sitet.Skulle der mod forventning opstå fejl, så bestræber vi os altid på at kontaktedig eller på anden måde give dig besked hurtigst muligt.
Dine muligheder for levering:
Trendstar.dk tilbyder levering med nedenståendetransportører.
GLS - Pakkeshop levering - 35,-
En yderst fleksibel leveringsform som består afet stort antal butikker og udleveringssteder over hele landet. Vores systemsørger for ved bestilling at tilbyde dig en række udleveringssteder nærmest dig(vurderet ud fra indtastet postnummer i bestilling). Kendetegnende for denneleveringsform er at den er yderst fleksibel og den tilbyder levering af dinpakke i på et udleveringssted som passer godt ind i den travle hverdag, da dettypisk er steder hvor åbningstiden er lidt længere.
Når du vælger af få leveret med GLS Pakkeshoplevering vil du modtage en advisering på sms eller e-mail når din pakke er klartil afhentning i den lokale pakkeshop. Henliggefristen i en GLS pakkeshop er 10dage.
En ordre med en GLS Pakkeshop levering kan duforvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelserhos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse medspidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-
GLS - Erhvervs levering - 35,-
En leveringsform som du med fordel kan vælgehvis du har mulighed for at få din ordre leveret på din arbejdsplads. GLSprioriterer erhvervsleveringer højt, og prøver så vidt det er muligt at leveredem om formiddagen på din arbejdsplads.
En ordre med en GLS Erhvervs levering kan duforvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelserhos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse medspidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Postnord - uden omdeling - 35,-
En meget fleksibel leveringsform da din pakkesendes til et udleveringssted som du selv vælger i forbindelse medgennemførelsen af købet i webshoppen. Postnord har over 1500 forskelligeudleveringssteder landet over, og rigtig mange af dem har åbningstider derpasser perfekt ind i en travl hverdag.
Enordre med en PostNord - uden omdeling levering kan du forvente bliver leveretdagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører,ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsperioder, såsomJul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-
Postnord - med omdeling - 75,-
Du kan vælge at få leveret din pakke hjem tildin privatadresse. Postnord leverer privatpakker på hverdage + lørdage. I mangeområder bestræber Postnord sig på at levere pakker mellem 15-21.00 iforventning om at flere er hjemme til at kvittere for modtagelsen.
En ordre med en PostNord - med omdeling leveringkan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold forforsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser iforbindelse med spidsbelastede perioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 799,-
Returnering, ombytning og fortrydelse af køb
Fortrydelsesretten:
Når du handler på Trendstar.dk har du 14 dagesfortrydelsesret. Dette betyder at fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter duhar modtaget ordren. Består ordren af flere delleveringer med forskelligeleveringsindikationer gælder fortrydelsesretten fra du har modtaget den sidstevare på din ordre. Vælger du at benytte dig af fortrydelsesretten, har du fraden dag du fortryder op til 14 dage til at sende ordren/pakken tilbage til os.Dette indbefatter at du via en utvetydig erklæring enten via brev eller e-mailhar gjort Trendstar.dk opmærksom på at du ønsker at benytte dig affortrydelsesretten.
Du har naturligvis også den mulighed atreturnere/fortryde et køb ved at levere den tilbage til en af vores fysiskebutikker. Her kan du både ombytte eller du kan få dine penge retur. Dettegælder også hvis du har købt en vare som kun er tilstede på vores webshop.Altså der er intet krav om at disse varer skal sendes retur til webshoplageret.
I forbindelse med højtider, eksempelvis julenvil der være forlængede returnering og byttefrister. Nærmere information vilfremgå på siden.
Ved returnering i fysisk butik:
Når du returnerer en ordre i en af vores fysiskebutikker har du naturligvis både mulighed for at bytte til andre varer ellermodtage penge tilbage for dit registrerede køb. Er købet på vores webshopforetaget med gavekort eller anden form for rabatkode forbeholder vi os ret tilat godtgøre dit køb på et nyt gavekort eller tilgodebevis.
Du kan ikke altid være sikker på at alle varersom vi har på vores online shop også er tilgængelige i vores fysiske butikker.Vores butikker kører med samme grundsortiment, men nogle har flere antal varerend andre. Men du kan naturligvis stadigvæk sagtens bytte dine varer. Voresservicemindede medarbejdere vil være behjælpelig med at skaffe varen hjem fraenten en anden butik eller fra webshop lageret til dig.
OBS - tilbudsvarer købt online:
Udsalgsvarer / tilbudvarer / kampagnevarer købtonline på Trendstar.dk kan ombyttes i vores fysiske butikker, eller du kan fået tilgodebevis.
Når du modtager en vare:
Når du modtager en vare fra Trendstar.dk har dumulighed for at prøve varen således at du kan anslå varens art, egenskaber ogmåden varen måtte fungere på. Det vil sige at du ligesom i en fysisk butik harmulighed for at prøve varen på, uden at tage den egentlig i brug. Dette skalgøres i henhold til varens opretholdelse af værdi.
Ved returnering skal varen fremstå som da dumodtog den fra os. Det vil sige så vidt det er muligt skal varen returneres ioriginal emballage. Du må naturligvis gerne bryde plast omslag da dette krævesfor at kunne prøve en vare, men du må ikke påklistre eventuelle fragtlabelsdirekte på emballage, såsom en skotøjsæske. Emballagen har en afgørende værdifor varen i forhold til videresalg, og ødelagt eller manglende originalemballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse.
Værdiforringelse af returvare:
Ved konstateret værdiforringelse af retursendtvare vil din refundering kun være delvis eller helt forsvinde. Hver enkeltreturvare med værdiforringelse vurderes fra gang til gang.
Du kan miste hele eller dele af dit købsbeløb.Dette sker hvis varens værdi er forringet fordi:
- Du reelt har taget varen i brug
- Varen er blevet beskadiget mens du havdeansvaret for den
- Forkert håndtering af varen i forhold til atbestemme art, egenskaber og egentlig brug.
Ombytning online:
Hvis du vil ombytte dine varer kan du gøre detved at downloade formularen HER. Du kan bytte til anden størrelse. Hvis duønsker en *anden vare så skal du bestille den på ny i webshoppen, og sende denoprindelige varer retur til kreditering
*Ombytning til en anden vare
Hvis du ønsker at ombytte dit køb til en andenvare, så skal du sende den oprindelige ordre retur til kreditering, og så købeden nye vare via vores webshop. Vi kan desværre ikke administrere ombytning afforskellige varer grundet begrænset adgang til oplysninger ogbetalingsinfo.
Ombytning i fysisk butik:
Du har mulighed for at ombytte din ordre i en afvores fysiske butikker. På den måde slipper du for at sende ordren retur tilvores webshop lager. I butikken har du mulighed for at bytte til samme vareeller til en anden vare, og samtidig modtage hjælp fra vores flinke ogkompetente personale.
Ved ombytningen skal en kopi af fakturaenmedbringes.
Byttemærke:
Vi tilbyder at sætte byttemærke på ditonlinekøb. Skal din ordre bruges til gave, så skriv "byttemærke" ikommentarfeltet. Som udgangspunkt vil byttemærket blive dateret 14 dage fremfra den dag ordren afsendes fra vores lager. Ønsker du en længere byttefrist,så kan dette skrives i kommentarfeltet.
Retur:
Tilbagebetaling af købsbeløb (online):
En tilbagebetaling vil til enhver tid gå tilbagetil det kreditkort som var anvendt ved bestilling. Er der benyttet gavekorteller anden rabatkode i forbindelse med købet så ville denne del af betalingenblive refunderet i form af en rabatkode og eller gavekort. Returnerer du ivores butikker overføres betaling til kort som du har med.
Returnering af pakker:
Hvis du ønsker at returnere en varer, skal varerreturneres til følgende adresse:
Trendstar.dk
RO's Torv 36
4000 Roskilde
VIGTIGT - vi modtager ikke pakker sendt pr.efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.
Uanset hvilken form for retur du vælger er detmeget vigtigt at du som forbruger kan dokumentere at pakken er gået retur. Deter dig som kunde der står med bevisbyrden for en returneret pakke hos denrespektive transportør. Så sørg altid for at få en kvittering for indleveringaf din pakke på den respektive forsendelses destination.
Du har ansvaret for at pakken er pakketforsvarligt ind inden returnering. Beskadiges pakken på vej til vores lager kanTrendstar.dk ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader ogværdiforringelse.
Hvis du ikke afhenter din pakke hos transportør(eksempelvis GLS pakkeshop) så afregnes der et behandlingsgebyr på 39,- vedtilbagesending, modtagelse og håndtering på vores lager. Det vil sige at dinordre behandles som en returvare til kreditering, så du modtager dine pengeretur minus et håndteringsgebyr på 39,-
Når du handler hos Trendstar.dk som forbrugerhar du 24 måneders reklamationsret. Det betyder i praksis at du enten kan fårepareret, ombyttet, delvis afslag eller fuld refundering af dine penge. Detteer afhængigt af den konkrete situation, og betinger naturligvis atreklamationen er berettiget.
Reklamationsretten betyder at du som kunde kanreklamere over fejl og mangler ved et produkt i op til 24 måneder efterkøbsdatoen. Det er dog en forudsætning at disse fejl og mangler ikke er opståetved forkert brug, ukorrekt håndtering eller på anden måde forkert anvendelse afproduktet.
Der skal altid reklameres inden for rimelig tidefter konstatering af fejl. Reklamerer du inden for 2 måneder vil dette ansessom rettidigt.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare skal dusende til nedenstående adresse:
Trendstar
RO's Torv 36
4000 Roskilde
(Vi modtager ikke reklamationer på efterkraveller levering til pakkeshops/pakkebokse)
Ved fremsendelse af reklamation er det megetvigtigt at du så detaljeret som muligt beskriver reklamationen. Således har vide bedste forudsætninger for at behandle din reklamation på bedst mulig måde.Er der tvivlsspørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte voreskundeservice, som vil være behjælpelig med den korrektebehandlingsbeskrivelse.
Data som er vigtigt i forbindelse med behandlingaf en reklamation. Dette er ikke et krav, men blot data der vil fremskyndeekspeditionstiden:
- Navn
- Adresse
- Kopi af ordrebekræftelse/faktura (spørg eventueltkundeservice)
- Muligt reg + kontonummer til en eventuelrefusion.
- Beskrivelse af problemet.
Gavekort købt i vores webshop, kan kun anvendesonline. Ligeledes kan et gavekort købt i en af vores fysiske butikker kun anvendesi en fysisk butik
Persondata:
For at kunne indgå en handel/aftale medTrendstar.dk har vi brug for følgende oplysning om dig i forbindelse medkøbet
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
Vi foretager udelukkende denne registrering forat kunne levere bestillingen til dig på den mest smidige måde. Oplysningerne errelevante i forhold til levering, fakturering, reklamationer m.m.
Alle oplysninger opbevares hos Trendstar.dk i 5år og derefter slettes de. Dog vil selvoprettede oplysninger med henblik pålogin på hjemmesiden ikke blive slettet med mindre du aktivt beder os omdet.
Dataansvarlig hos Trendstar.dk er:Direktøren
Medarbejderne i Trendstar.dk har adgang til alleordreoplysninger med henblik på at yde den bedste service til dig somkunde.
Oplysningerne hverken opbevares ellertransmitteres krypteret.
Du har i forhold til gældende lovgivning påområdet altid ret til at vide hvilke oplysninger vi har registreret om dig.Disse oplysninger kan udleveres ved at kontakte vores kundeservice.
Alle handler foretaget på Trendstar.dk erundergivet dansk lovgivning. Enhver twist vil blive afgjort ved de ordinæredanske domstole.
Hvis du ønsker at klage over dit køb foretagetpå Trendstar.dk skal du rette henvendelse til info@trendstar.dk.
Trendstar.dk tager forbehold for trykfejl,lagerstyringsfejl samt prisændringer.
Der tages ligeledes forbehold for at gengivelseaf farver via vores billeder på sitet. Disse kan afvige med mindre udsving altefter hvilken enhed og opsætning.